İnnovasiyalar Agentliyinə müraciət edən startapların biznes modellərinin təhlili aparılıb.
Xeberler.az bildirir ki, aparılan araşdırmalara görə ortalama hesabla müraciət edən hər 100 startapdan 44,3%-i B2B (business-to-business), 43,9%-i B2C (business-to-consumer), 16,5%-i B2G (business-to-government) və 1,2%-i C2C (consumer-to-consumer) biznes modelinə aiddir.
Biznes modelindən asılı olmayaraq startaplar Agentliyin bazasından onlayn qeydiyyatdan keçə bilər. Qeydiyyatdan keçdikdən sonra startapçılar təqdim etdikləri layihənin kateqoriyasını öyrənib, ona uyğun dəstək əldə edə bilər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri