Dünyanın lider markalarını müəyyənləşdirən Interbrand şirkəti ən qiymətli əmtəə nişanlarının növbəti siyahısını açıqlayıb.
Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, Coca Cola bu il də dünyanın ən qiymətli markası seçilib. Siyahının ilk onluğunda texnologiya şirkətlərinin çoxluğu özünü göstərir. Belə ki, ötən ildən bu yana marka dəyəri ən çox artım göstərən 5 markadan 4-ünü texnologiya şirkətləri təşkil edir.
Ən qiymətli ilk 10 markadan 7-nin texnologiya şirkəti olduğu siyahıda, Apple ilk dəfə onluğa düşməyi bacarıb.
Daha əvvəlki 11 hesabatda olduğu kimi, Coca Cola bu il hazırlanan 12-ci siyahıda da dünyanın ən qiymətli markası adını qoruyub saxladı. Dünyanın ən qiymətli markasının dəyəri son bir ildə 2 dəfə artaraq 71,8 milyard dollara çatıb.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri