Startap, internet sahibkarlığı sahəsində dünyanın ən əhatəli araşdırmalarından olan “Global Entrepreneurship Monitor (GEM)2014" Türkiyədə startap ekosistemi ilə bağlı təhlil, araşdırma aparıb.
Xeberler.az GEM-ə istinadən məlumat verir ki, 31 mindən çox iştirakçının rəyi nəticəsində məlum olub ki, Türkiyədə startapçıların sayı baxımından son dövrdə ciddi inkişaf müşahidə olunur.
Hər 100 nəfərdən 19-nun startaplarla məşğul olduğu açıqlanıb.
GEM 2014 Türkiyə nəticələrinə görə, Türkiyədə hər 100 nəfərdən 19-u internet sahibkarlığı ilə məşğuldur.
Məlumatda bidirilib ki, bu, 2006 ilidən bu günə qədər Türkiyədə bu sahədə ən yüksək nisbətdir. Bu nəticə, hətta, inkişaf etməkdə olan ölkələrin ortalamasından (yüzdə 14,73) daha yüksəkdir.
Qeyd edilib ki, Türkiyənin startap sahəsindəki nisbəti ABŞ və Almaniya kimi inkişaf etmiş ekosistemdən daha yüksəkdir.
Araşdırma zamanı məlum olub ki, Türkiyədə startapçı olana qədər bu arzuya çatmaq istəyənlərin nisbətində də ciddi artım müşahidə edilir.
Belə ki, startapçı olmaq istədiklərini deyənlərin nisbəti 2006-2012 illəri arasında yüzdə 0 olduğu halda, 2013-cü ildə bu, yüzdə 31,64-ə yüksəlib, 2014-də isə bu nisbətin yüzdə 35-ə qalxıb.
Bu isə inkişaf etməkdə olan 30 ölkə arasındakı ən yüksək 6-cı nisbətdir. Bildirilib ki, 2013-ci ildə Türkiyə eyni sıralamada 11-ci olub.
Ölkələrin startap eksositeminin potensialını analiz edən araşdırmaya görə, Türkiyə əhalisinin yüzdə 53-ü internet sahibkarlığı bacarığına malikdir.
Türkiyədə yetişkin əhalinin yüzdə 64-ü isə öz biznesini qurmaq mövzusunda çox cəsarətlidir.
Qeyd edilib ki, bunlardan yüzdə 56-ı məlumat və bacarıq baxımından özünə çox güvənir, yüzdə 39-u isə yaxın gələcəkdə ətrafında daha faydalı fürsətlərin, imkanların olacağına əmindir.
Araşdırmadan məlum olub ki, Türkiyədə gənclər universitetə getmək əvəzinə startapçı olur.
GEM 2014 Türkiyə nəticələrində diqqət çəkən başqa məqam isə Türkiyədə 18-24 yaş arasında gənc sahibkarların nisbətinin əvvəlki illərdən yüzdə 50 nisbətindən artaraq yüzdə 22,62-yə yüksəlməsidir.
Bu da o deməkdir ki, gənclər arasında universitetə getmək əvəzinə şəxsi bizneslərini quraraq iş karyerasına başlamaq daha populyar olaraq bir trend halına gəlib.
Araşdırmada digər məlumat isə startapçılarının sayının artmasının Türkiyədə artan işsizlik problemi ilə bağlı olduğu iddia edilir.
Buna görə də Türkiyədə fürsətləri dəyərləndirmək üçün bu sahəyə gələnlərin nisbəti 2013-cü ildə yüzdə 60,8 olduğu halda , 2014-də yüzdə 34,7-yə düşüb.
İşsizlik və ya ehtiyaclarından dolayı sahibkarlığa maraq göstərənlərin nisbəti eyni vaxtda yüzdə 8,1-dən yüzdə 42,5-ə qalxaraq beş qat artıb.
Bu isə Türkiyədə startapların kəmiyyət olaraq artdığını, keyfiyyət baxımından isə zəiflədiyini göstərir.
Qadın sahibkarların nisbəti zəifləyib
Türkiyənin startap eksosistemi dünya trendlərinin əksinə olaraq qadınları bu sektorda o qədər də önəmsəmir.
Belə ki, araşdırmaya görə, 2013 ildən yüzdə 31,5 olan qadın sahibkarların nisbəti 2014-də yüzdə 22-yə düşüb.
Bu ciddi zəifləməni Türkiyənin gender bərabərliyi mövzusunda getdikcə zəifləyən fəaliyyəti kimi qiymətləndirilib.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri