İnternetdə reklam-marketinqlə bağlı yeni metod hazırlanır

22-02-2016 / 16:27

İnternet mühitində reklam-marketinq fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılması üçün metod və alqoritmlər işlənilir. 

Xeberler.az-ın məlumatına görə, bu barədə AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun (İTİ) şöbə müdiri Anar Səmidov hazırda şöbənin gördüyü işlərdən danışarkən bildirib.

O qeyd edib ki,  “Üçölçülü obyektlərin real məkandan virtual məkana və əksinə transformasiya problemlərinin analizi. İmkanlar, texnologiyalar və perspektivlər” və “İnternet mühitində reklam-marketinq fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılması üçün metod və alqoritmlərin işlənməsi” üzrə elmi-tədqiqatlar davam etdirilir.

Cari ildə şöbədə müasir nəşriyyat və poliqrafiya texnologiyalarının araşdırılması, rəqəmsal mühitdə intellektual mülkiyyətin qorunması texnologiyalarının analizi və tədqiqi, kompüter qrafikasının koməyilə müxtəlif təyinatlı poliqrafik materialların modelləşdirilməsi üzrə elmi araşdırmaların aparılması nəzərdə tutulur.

A.Səmidov şöbədə AMEA Rəyasət Heyəti və AMEA İTİ-nin yeni əməkdaşları üçün ID kartlar, fəxri fərmanlar, əlamətdar günlərdə institutun xüsusi təbriknamələrinin hazırlanması, müxtəlif kitab, ekpress-informasiya və kitabçaların tərtibatı, nəşri və digər işlərin yerinə yetirilməsinin planlaşdırıldığını qeyd edib.

AMEA-nın akademik-katibi, AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun direktoru, akademik Rasim Əliquliyev  üçölçülü obyektlərin transformasiya problemləri üzrə aparılan elmi araşdırmaların dərinləşdirilməsinin vacibliyini qeyd edib.

İnternet mühitində istifadəçi yönümlü reklam fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılması üçün metodların işlənməsinin, intellektual mülkiyyət və müəllif hüquqlarının qorunması texnologiyalarının analizinin zəruriliyini vurğulayıb.

Günel 

 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə