«Zirədə yaşayıram və 10 il olar internet istifadəçisiyəm. Əvvəllər kənddə internetin sürəti lap pis idi. Kiçik videoya baxmaq üçün o, gərək saatlarla fırlanaydı, sonra yüklənəydi. Elə indi də çox şey dəyişməyib, cüzi dəyişiklik var. İnternet yenə çox zəifdir. Tez-tez donmalar olur. Tək mən yox, kənddə hamı deyir ki, internet zəifdir. Hər dəfə şikayətə gedəndə deyirlər ki, kənddə xətlər dəyişir, nə bilim nə. Hər il xətlər «dəyişir», amma keyfiyyət dəyişmir. Hava küləkli olan kimi telefon kəsilir, internet zəifləyir, ya da işləmir», –
Xeberler.az bildirir ki, bu sözləri «Bakinternet» istifadəçisi Mehriban Hüseynli “Azadlıq” radiosuna deyib.
Azərbaycanda internetin sürəti hər zaman müzakirə mövzusudur, xüsusən də son bir neçə ayda keyfiyyət haqda şikayətlər artmaqdadır. Provayderlər isə müştərilərin iradlarını rədd edir, ya da sualı cavbalandırmaqdan yayınırlar. Məsələn, «Metronet» bu yöndə ümumi suala yox, konkret müştərinin şikayətinə cavab verəcəyini bildirir, konkret müştərinin adını, ünvanını söylədikdə isə, kodunu istəyirlər. KATV-nin mərkəzi ofisindən isə bildirdilər ki, sual qeydə alınıb, mümkün olsa, cavablandıracaqlar.
Azərbaycan İnternet Forumunun üzvü Vahid Qasımov deyib ki, Azərbaycanda istər mobil internet, istərsə də kabel internet keyfiyyət baxımdan aşağıdır, bağlantı bəzən çətinliklə yaranır, bunun müqabilində isə qiymətlər bahadır. O, əksər mütəxəssislər kimi bunu dövlət qurumlarının bazarda inhisarçı olması ilə izah edir. Üstəlik də əlavə edir ki, heç bir dövlətdə kommunikasiya və ya texnologiya dövlətin əlində olmur: «Monopoliya dövlətin əlindədirsə, gərək biz inkişafdan danışmayaq. Bizdə «Azərtelekom», «Delta Telekom», «Bakinternet», ATS-lərin 90 faizdən çoxu, yəni bütün infrastruktur dövlətin əlindədirsə, aydındır ki, burda milyon məsələ ortaya çıxacaq».
“Azadlıq” radiosu bu yöndəki sualları Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinə ünvanlayıb. Nazirlik sualları yazılı cavablandırıb:
– Azərbaycanda son aylarda internet istifadəçilərinin çoxu xidmətin keyfiyyətindən, sürətin aşağı olmasından narazılıq edir. Bu, istər dövlət, istərsə də özəl provayderlərin göstərdiyi xidmətə aiddir. Buna səbəb nədir?
– Bu gün Azərbaycanda ölkə əhalisinin təxminən 80%-i internet istifadəçisidir. Məsələn, respublika üzrə hər 100 ailəyə düşən abunəçilərin sayı 79-a bərabərdir. 2003-2017-ci illər ərzində internet istifadəçilərinin sayı 14 dəfə artıb. Təbii ki, bu sayda istifadəçi arasında ayrı-ayrı hallarda internetin keyfiyyəti ilə bağlı şikayətlərin olması mümkündür. Amma bu, çoxsaylı provayderlərin xidmət göstərdiyi milyonlarla istifadəçinin internet təchizatında problem olması anlamına gəlmir. Ölkədə internet təchizatının inkişafına yönəlmiş bir çox irimiqyaslı layihələr həyata keçirilməkdədir. Bunlardan ən başlıca genişzolaqlı internet infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi, ən son yeni texnologiyaların tətbiqinin genişləndirilməsidir. Hazırda bu istiqamətdə Bakıda və bölgələrdə geniş miqyaslı işlər aparılır.
– Bunlar hansı işlərdir?
– Əhalinin internetə daha rahat çıxışının təmin edilməsi üçün paytaxtın 17 ən böyük parkında və əhalinin geniş istifadə etdiyi müxtəlif ictimai məkanlarda pulsuz wi-fi şəbəkəsi qurulub. Pulsuz wi-fi şəbəkəsinə qoşulma sayı 6.5 milyona çatıb. Xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə «Bakı Telefon Rabitəsi» MMC kabel-kanal sistemində yenidənqurma işlərini davam etdirir. İlk növbədə düzgün istismar edilmiş kabel-kanal sistemi ilə məlumatların keyfiyyətli ötürülməsi təmin edilir. Bundan əlavə, rabitə infrastrukturu məhdud olan paytaxt ətrafı ərazilərdə kabel çəkilişi tələb etməyən «simsiz rabitə» şəbəkəsi qurulur. Həyata keçirilən işlər çərçivəsində paytaxt ərazisində fiber-optik xətlər üzərindən 100 Mbit/s-ə qədər qoşulma sürəti, kəsintisiz internet, telefon xətlərindən asılılığın olmaması kimi üstünlüklərə malik olan GPON (Gigabit Passive Optical Network – Gigabit tutumlu Passiv Optik Şəbəkə) texnologiyası tətbiq edilir.
Hazırda Bakı şəhəri üzrə 30 minə yaxın mənzilə genişzolaqlı şəbəkə üçün infrastruktur hazırdır. Daha çox insana yüksəksürətli multimedia xidmətlərinin göstərilməsi üçün layihənin ikinci mərhələsinə start verilib. İlin sonunadək bu rəqəmin 100 minə çatdırılması nəzərdə tutulur.
Yeni nəsil «Simsiz rabitə» şəbəkəsi olan LTE (Long Term Evolution) texnologiyasının tətbiqi isə uzun zamandır mövcud olan telefon çəkilişi və digər telekommunikasiya xidmətləri ilə təchizat problemini aradan qaldırıb. Rabitə infrastrukturunun məhdud olduğu bu ərazilərdə əhalinin telefon, internet və digər multimedia xidmətləri ilə təmin edilməsinə başlanılıb. Bu xidmətin əsas üstünlüyü məhdud infrastrukturlu ərazilərdə kabel xətlərindən asılılıq olmadan 100 mb/s-ə qədər məlumat ötürmə sürəti, hava şəraitindən asılı olmayaraq kəsintisiz xidmət və müştəri seçimi üçün sərfəli tariflər təqdim edilməsidir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri