Bu ildən etibarən İqtisadiyyat Nazirliyinin “Çağrı mərkəzi”ndə süni intellekt tətbiq olunacaq.
Xeberler.az bildirir ki, bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyinin tabeliyində Dördüncü Sənaye İnqilabının Təhlili və Koordinasiya Mərkəzinin (4SİM) icraçı direktoru Fariz Cəfərov ötən ilin yekunlarına dair mətbuat konfransında məlumat verib.
Onun sözlərinə görə, süni intellekt vasitəsilə sahibkarlar və vətəndaşların zəngləri təhlil olunacaq.
O bildirib ki, süni intellekt daxil olan zəngləri təhlil etmək və operatorların işini asanlaşdırmaq üçün cavab elementlərinin hazırlanmasını sürətlənirəcək.
Bununla yanaşı, "çat bot" da istifadəyə veriləcək ki, onun vasitəsilə vətəndaşlar suallarına dərhal cavab ala biləcəklər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri