Allbiz aparıcı beynəlxalq İnternet ticarəti portalı iştirakçılar arasında sorğu keçirərək kiçik biznes nümayəndələrinin 78 faizinin sosial şəbəkələri müştəriləri cəlb etmək üçün effektiv kanal hesab etməsini, onların 50 faizinin artıq şəxsi səhifə açmasını müəyyənləşdirib.
Xəbərlər-in RYTN-nin rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, kütləvi tələbat malları sosial mediadan effektiv satış kanalı kimi çoxdan və aktiv istifadə edir. Lakin “Biznes üçün biznes” (B2B) seqmentində vəziyyət xüsusilə spesifik və dar auditoriyanın tələb olunduğu kiçik və orta biznesdə fərqlidir.
Sorğu iştirakçılarının üçdə bir hissəsi sosial şəbəkələrdən potensial sifarişçilər arasında brendi, malı və ya xidmətləri yaxşı tanımaq, 28 faizi mövcud müştərilərlə ünsiyyət və onlardan əks əlaqə almaq və bir o qədər sayda yeni satış kanal əldə etmək üçün istifadə edir. Şirkətlərin 7 faizi əmindir ki, sosial şəbəkələrdə akkauntlar vasitəsilə hazırkı müştəriləri nəyisə almağa həvəsləndirə bilər.
Kiçik biznes nümayəndələri arasında VKontakte sosial şəbəkəsi daha populyardır. Sahibkarların təxminən yarısı işdə bu sosial şəbəkədən yararlanır. İkinci yeri Odnoklassniki tutur. Burada rəyi soruşulan şirkət nümayəndələrinin 22 faizi akkaunt açıb. Üçüncü yerdə 11 faizlik payla Facebook qərarlaşıb.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri