"Microsoft" ötən il öz çağrı mərkəzlərində süni intellektdən istifadə edərək 500 milyon dollardan çox qənaət edib.
Xeberler.az məlumat verir ki, bu barədə "Bloomberg" yazır.
Texnologiya nəhəngi ötən həftə süni intellekt infrastrukturuna əhəmiyyətli investisiyalar hesabına xərclərini optimallaşdıraraq işçi qüvvəsinin təxminən 4%-ni ixtisar edəcəyini açıqlayıb. May ayında korporasiya bəyan edib ki, ixtisarlar təxminən 6 000 işçini əhatə edəcək.
"Microsoft"un baş kommersiya direktoru Cadson Althoff bildirib ki, süni intellekt alətləri satış, müştəri xidməti və proqram təminatının hazırlanması da daxil olmaqla bir neçə seqmentdə məhsuldarlığı artırmağa kömək edir. Şirkət həmçinin daha kiçik miqyaslı müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə üçün süni intellektdən istifadə etməyə başlayıb. Bu təşəbbüs artıq şirkətə on milyonlarla dollar gətirməyə başlayıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Satışa çıxarılmış Azərbaycan adları