Nəqliyyat, rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Rəşad Nəbiyevin başçılıq etdiyi nümayəndə heyəti beynəlxalq 12-ci Nəqliyyat və Rabitə Şurasında iştirak məqsədilə Türkiyədə səfərdədir.
Xeberler.az məlumat verir ki, tədbirin əsas müzakirə mövzusunu “COVID-19” pandemiyasından sonrakı dövrdə nəqliyyat və rabitə sistemlərinin inkişafı, rəqəmsallaşmanın genişləndirilməsi təşkil edir. Səfər çərçivəsində Rəşad Nəbiyev Türkiyənin nəqliyyat və infrastruktur naziri Adil Karaismailoğlu və sabiq Baş nazir, Ədalət və İnkişaf Partiyasının vitse-prezidenti Binəli Yıldırımla görüşüb. Görüş zamanı Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti layihəsi haqqında fikir mübadiləsi aparılıb.
Rəşad Nəbiyev 12-ci Nəqliyyat və Rabitə Şurasının “Logistika, Mobillik və Rəqəmsallaşma” mövzusunda Nazirlər Toplantısında iştirak edib. Toplantıda qlobal inkişafı dəstəkləmək üçün nəqliyyat və rabitə üzrə sərmayələrin qoyulması, rəqəmsallaşdırma yolu ilə nəqliyyat və logistika sistemlərindən səmərəli istifadə, dayanıqlı nəqliyyat sisteminin qurulması, müvafiq normativ-hüquqi bazanın təkmilləşdirilməsi mövzuları müzakirə predmeti olub.
Nazir Rəşad Nəbiyev çıxışında bildirib ki, post-COVID dövrü daha sıx regional əməkdaşlıq tələb edəcək və bu kontekstdə regional inteqrasiya mexanizmləri mühüm rol oynaya bilər. Nəqliyyat dəhlizləri vasitəsilə sərhədlərarası əlaqənin yaxşılaşdırılması istiqamətində işlərə davam etməliyik. Tranziti asanlaşdırmaq, əməliyyatları rəqəmsallaşdırmaq, nəqliyyat və ticarət üçün tənzimləyici və prosedur maneələri aradan qaldırmaq üçün səylərimizi gücləndirmək vacibdir.
Qeyd edilib ki, 2015-ci ildə Azərbaycan tərəfdaşları ilə birlikdə “Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu” layihəsi vasitəsilə bu dəhlizə yeni həyat bəxş etdi. Dəhliz hazırda Çindən başlayır, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan və Gürcüstandan keçir, Ukrayna, Bolqarıstan və Rumıniyaya qədər uzanır. 2020-ci ildə pandemiya ilə əlaqədar bütün çətinliklərə baxmayaraq Şərq-Qərb dəhlizi ilə 8,4 milyon ton yük daşınıb.
Diqqətə çatdırılıb ki, təkcə son bir neçə ildə Azərbaycan nəqliyyat infrastrukturuna milyardlarla dollar sərmayə qoyub. Dünya İqtisadi Forumunun məlumatına görə, bu addımlar sayəsində Azərbaycan hazırda yolların keyfiyyətinə görə dünyada 27-ci, dəmir yolu xidmətlərinin səmərəliliyinə görə 11-ci, hava nəqliyyatı xidmətlərinin səmərəliliyinə görə isə 12-ci yerdədir.
Əlavə edilib ki, 2017-ci ilin oktyabr ayında Trans-Avropa və Trans-Asiya dəmir yolu şəbəkələrini birləşdirən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu istifadəyə verildi. İllik 6,5 milyon ton yükdaşıma qabiliyyətinə malik olan dəmir yolu, Çin ilə Cənub-Şərqi Avropa arasında daşınma müddətini 70 faiz azaltmağa imkan verir.
“Azərbaycan erməni işğalından azad etdiyi Qarabağda kütləvi yenidənqurma işlərinə başlayıb. Nəqliyyat infrastrukturunun bərpası və dəmir yolu dəhlizlərinin yenidən qurulması nəinki Cənubi Qafqazda dəmir yolu şəbəkəsinin inteqrasiyasını genişləndirəcək, həm də Qərbi Çindən Türkiyənin Mersin limanına ən qısa yolu təmin edəcək”, – deyə vurğulanıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri