“UNEC tələbələrinin imtahan suallarının verilməsi ilə bağlı tələbləri ədalətsiz və doğru olmayan yanaşmadır”
Xeberler.az bildirir ki, bunu Azərbaycan İnternet Forumunun Prezidenti Osman Gündüz qeyd edib.
O,bu mövzunun öncədən UNEC İctimai Şurasının iclasına çıxarıldığını bildirib:
“Mən gözləyirdim ki, tələbələr tamam başqa məzmunda tələblər irəli sürəcəklər. Əslində , UNEC rəhbərliyi, çox güman ki, belə müqavimətin olacağını proqnozlaşdırırdı. Çünki, bu məsələni rəhbərlik UNEC İctimai Şurasına da çıxarmışdı. Yəni, rektor qabaqcadan İctimai Şuranın da mövqeyini öyrənmək istəmişdi.
Yeri gəlmişkən, şurada bu istiqamətdə ciddi müzakirələr gedib, UNEC rəhbərliyinin mövqeyi dəstəklənib. Sadəcə, şura üzvü olaraq mənim bu məsələdə mövqeyim bir qədər fərqli olub”.
Prezident, UNEC-in atdığı addımın təhsilin keyfiyyəti baxımından zəruri olduğunu, Təhsil Nazirliyinin zamanında distant təhsillə bağlı tənzimləməni düzgün aparmadığı üçün bu problemlərin yaşandığını qeyd edib:
“Əlbəttə, sualların və ya cavabların verilməməsi tələbələr üçün əlavə bir yükdür, əlavə əzab - əziyyətdir. Daha çox oxumaq , daha çox zaman tələb olunacaq. Amma keyfiyyətli təhsil, keyfiyyətli bilik və bacarıqlar üçün bunlar zəruridir. UNEC də tədrisin keyfiyyəti və qiymətləndirmə istiqamətində uzun müddət aparılan işlərin məntiqi yekunu olaraq, məhz keyfiyyətli təhsil baxımından belə bir addım atıb. Ola bilər ki, distantın yaratdığı diskomfort mühit universitetlər üçün də keyfiyyətli təhsil baxımından əlavə - gözlənilməz problemlər yaradıb.
Təəssüf ki, hökumət də , Təhsil Nazirliyi də zamanında distantla bağlı tənzimləməni, metodiki və texniki - texnoloji standartları müəyyən etməyib. Əslində, biz indi dolayısıyla məhz bu məsələlərin zamanında həll edilməməsinin ağrısını yaşayırıq”.
O, UNEC-in distant təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək üçün gördüyü işlərə diqqət çəkib:
“Nəzərə almaq lazımdır ki, UNEC az sayda universitelərdən biridir ki, məhz distantın keyfiyyətini qaldırmaq üçün əlavə xeyli investisiyalar yatırıb. Bu qədər islahatlar aparmaqla, bu qədər investisiyalar yatırmaqla universitetdə təhsilin keyfiyyətini qaldırmaq istiqamətindəki addımları təqdir etmək və dəstəkləmək daha doğru olardı.
Fikrimcə, tələbələrin distantın keyfiyyəti və mahiyyəti ilə bağlı, tələbələr və müəllimlər üçün internetin əlçatanlığı və keyfiyyəti ilə bağlı müzakirələr açıb Universitetə və hökumətə təkliflər verməsi daha məntiqli olardı”.
Prezident son olaraq mövzuya fərqli yanaşmasını qeyd edərək UNEC-də bu istiqamətdə müəyyən dəyişikliklərin gözlənildiyini bildirib:
“Fikrimcə, tələbələrin günahı olmadan, mövcud pandemiya səbəbindən qaynaqlanan keyfiyyətsiz standartlardan, hüquqdan və metodikadan kənar distant və texniki – texnoloji problemlər səbəbindən tələbənin yekun balında imtahanın xüsusi çəkisinə yenidən baxılmalıdır.
Bildiyim qədər UNEC-də növbəti mərhələdə bu istiqamətdə dəyişikliklər gözlənilir”.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri