Azərbaycanı “Eurovision-2009” mahnı müsabiqəsində ifa olunan “Always” mahnısına çəkilən klip “Youtube” saytında keçirilən beynəlxalq internet müsabiqəsində birincilik qazanıb. Belə ki, 9 ay ərzində Azərbaycan təmsilçilərinin klipi 5,5 milyon dəfə izlənib.
İnternet müsabiqəsində ikinciliyi “Eurovision-2009” müsabiqəsinin qalibi olmuş Norveç təmsilçisi Aleksandr Rıbak “Fairytale” klipi ilə qazanıb. Bu klip “Always”dən 400 min dəfə az izləyici toplayıb.
Üçüncü yeri “Eurovision-2010” müsabiqəsi ilə bağlı Norveçdə aparılan milli seçim video-roliki tutub. Video-rolikə 3,1 milyon dəfə baxılıb. Dördüncü yeri 1,6 milyon dəfə baxılan, “Eurovision-2009” müsabiqəsində yeddinci yeri qazanmış Yunanıstan təmsilçisi Sakis Ruvasın “This is our night” mahnısına çəkilən klip tutub. Müsabiqənin ilk beşliyini “Eurovision-2009” müsabiqəsində dördüncülük qazanmış Türkiyə təmsilçisi Hadisə Açıqgözün “Düm tək-tək” mahnısına çəkilən klip tamamlayıb. Bu klip 1,3 milyon dəfə izlənib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri