Müraciətlərin 9282-si zəng, 2700-ü onlayn konsultasiya, 1500-ü elektron poçt, 350 –si isə Skype vasitəsi ilə olub.
Səyyar ASAN xidmət Biləsuvar rayonunda Biləsuvar və Cəlilabad sakinlərinə səyyar formada xidmət göstərəcək.
Qeyd olunub ki, iki ölkə arasında bir çox sahələrdə əməkdaşlıq edilir.
142 - Çağrı mərkəzi 11 minə yaxın müraciəti cavablandırıb
Səyyar ASAN xidmət Xırdalan və Şəmkirdə
İT sahəsinin mütəxəssisləri Almaniyanın təşkil etidyi GİZ təcrübə proqramında iştirak ediblər.
Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi “E-gov identity” xidmətini işə saldı
RYTN-nin elektron xidmətindən bir ayda istifadə sayı 140 mini ötüb
Hazırda ölkənin İT sektorunda istehsal sahəsinin xüsusi çəkisi 19,2 faiz, xidmət-ticarət sahəsi isə 80,8 faiz təşkil edir.
Ümumvətəndaş pasportları qeydiyyat məhdudiyyəti olmadan ASAN xidmət-də veriləcək
Portal üzərindən vətəndaşların ixtiyarına yeni elektron çıxarış (arayış) təqdim edəcək.
195 Çağrı Mərkəzində Asan İmza ilə vergi xidmətlərindən istifadə bürokratiyanın aradan qaldırılmasında ən effektiv vasitədir.
Dövlət İqtisad Universiteti ilə AMEA arasında innovasiya sahəsində əməkdaşlıq əlaqələri müzakirə edilib.
“Elektron Hökumət” portalı şəxsiyyətin daha dəqiq və ətraflı identifikasiya sistemini (identity score) formalaşdırır
Oktyabr ayında Təhsil Nazirliyinin Vətəndaşlarla iş bölməsinə 19011 müraciət daxil olub
Səyyar ASAN xidmət Kürdəmir və Fatmayıda
Vergilər Nazirliyi nəqliyyat vasitələrində radionaviqasiya və GSM izləmə sistemi tətbiq edir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri