Dünyada əksər Apple istifadəçiləri deyir ki, hər dəfə Apple Store mağazasına gedəndə buradakı işçilərin nə qədər xoşbəxt olduğu və mühitə müsbət enerjiləri ilə onlara xoş təsir bağışlayır.
Bəs Apple Store işçilərinin bu qədər xoşbəxt və işlərindən məmnun olmaqlarının səbəbi nədir?
Xeberler.az xarici mediaya istinadən Apple Store işçilərin xoşbəxtliyinə səbəb 5 əsas məqamları təqdim edir:
Hər şeydən əvvəl bir Apple işçisi olmaq
Apple-ın istehlakçılar üzərində yaratdığı marka təsirinin nə qədər maraqlı olduğunu bilirsiniz. Belə ki, yeni çıxan iPhone almaq üçün günlərlə çadır qurub sıra gözləyənlər Apple-a olan simpatiyalarını sərgiləyir.
Belə olan halda milyonlarla insanın Apple tutqusunun olması Apple Store işçilərində də fərqlilik hissi yaradır.
Yalnız satıcı yox, ekspert
Apple istehlakçılar üzərindəki müsbət yanaşmasını eyni şəkildə işçilərinə da əks etdirir. Sıradan bir texnologiya zənciri mağazasında müştərilərlə ünsiyyət quraraq məhsulların satışını həyata keçirən və quraşdırılmasını təmin edən şəxslərə "satış işçisi" adı verilərkən Apple bənzər vəzifəyə sahib işçilərinə ekspert adını verir. Ya da texniki dəstək qrupuna aid "Genius" adı verilir.
Beləliklə, Apple Store işçiləri həqiqətən şirkət adına əhəmiyyətli bir iş gördüklərini fərqinə vararaq hər gün eyni həyəcanla işləyir.
Apple-da neqativ olmaq qadağandır
2011-ci ildə Wall Street Journal tərəfindən nəşr olunan Apple Store işçilərinin xoşbəxt olduğu ilə əlaqədar araşdırma yazısında Apple işçiləri şirkət daxilindəki çox maraqlı bir qaydadan bəhs ediblər: "Mənfi düşünmək qadağan!"
Bu işçilərin dediyinə görə Apple Store-da işləyənlər gələn müştərilərinə "Üzgünük", "Təəssüf ki”, “Əfsuslar olsun” kimi ifadələr demir. Bunun yerinə daha müsbət cümlələrlə müştərinin istəyinin mümkün olmadığını bildirir.
Beləliklə, Apple işçiləri müəyyən bir müddət sonra müsbət danışmağa alışır və bu müsbət vəziyyət əlbəttə müştərilərdə həmişəlik əksini tapır.
Apple mütəxəssislərinin şifrəsi: A P P L E
Carmine Gallo, Apple təcrübəsi mənasını verən "The Apple Experience" adlı kitabında Apple Store-da işləyəcək şəxslərin aldığı A P P L E şifrəli təhsildən bəhs edir.
Applen-ın baş hərflərindən ibarət olan bu təhsil proqramı Apple işçilərinin daim müsbət olmasına imkan yaradır:
Approach (Yanaşma) - Müştərilərə gülərüzlü yaxınlaşma
Probe (Dərininə araşdırma) - Müştəri ehtiyaclarına istiqamətli araşdırma
Present (Təqdimat) - Müştəriyə aydın və ən yaxşı həlli təqdim etmə
Listen (Dinləmək) - Müştərini tam mənasıyla dinləmək
End (sonlandırma) - Müştəri məmnuniyyəti yaradaraq görüşü sonlandırma
Müştəriləri nəzakətli və anlayışla qarşılaşma
Apple Store-a gedən müştərilər, ümumiyyətlə, nəzakətli və anlayışlı insanlardır. Yəni, "Get və mənə dərhal iPhone 6S gətir” deyə qışqıracaq bir müştərinin olma ehtimalı çox aşağıdır. Ona görə işçi- müştəri arasındakı ünsiyyət müsbət və sağlamdır.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri