Azərbaycanda ilk- Bələdiyyənin Çağrı Mərkəzi fəaliyyətə başladı

23-08-2016 / 11:54

Nəsimi bələdiyyəsinin nəzdində Çağrı Mərkəzi fəaliyyətə  başlayıb.

Xeberler.az-ın məlumatına görə, bütün kommunikasiya xəttlərinin yer aldığı mərkəzdə dörd nəfərin çalışacağı nəzərdə tutulub.

Qeyd edilib ki, Mərkəzin yaradılmasında əsas məqsəd ilk olaraq vətəndaşların problemlərini dinləmək, onların qaldırdığı məsələləri operativ şəkildə həll etmək, habelə verdikləri sualları cavablandırmaqdır.

Bununla yanaşı Çağrı Mərkəzi-nin əməkdaşları telefonla vergi ödəyicilərinə borcları barədə məlumat verəcəklər.

Qeyd edək ki, bundan əvvəl ilk olaraq Nəsimi bələdiyyəsi vergilərin onlayn ödəniş sisteminin tətbiqinə start verib. Bu gün istər bələdiyyənin internet resursu üzərindən, istərsə də E-manat sistemi vasitəsiylə bələdiyyə büdcəsinə vergi və ödənişlər həyata keçirilir.

Çağrı Mərkəzi-nin telefon nömrəsi: 012 440 50 71

Nəsimi bələdiyyəsindən verilən məlumata görə, gələcəkdə Çağrı Mərkəzinin nömrəsi qısa nömrə olacaq.

 

Günel 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə