Azercell-dən daha bir uğur

25-12-2015 / 17:57

Auditorlar Azercell-in Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzini keyfiyyət nişanının resertifikasiyası üçün təsdiq ediblər.

Müştəri Xidmətləri sahəsində Azərbaycanın ən nümunəvi şirkətlərindən biri olan Azercell EN15838 Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzi (Customer Contact Center) nişanı üzrə resertifikasiya prosesindən uğurla keçib.

Şirkətdən Xeberler.az-a verilən məlumata görə, şirkətin fəaliyyəti xarici auditorlar tərəfindən yüksək qiymətləndirilib və Azercell-in resertifikasiya şərtlərinə tamamilə uyğun olduğu bir daha təsdiqlənib.

Qeyd edək ki, hələ 2011-ci ildə Azercell həm ölkəmizdə, həm də TeliaSonera Avrasiya şirkətləri arasında ilk dəfə olaraq xidmət sahəsində ən nüfuzlu keyfiyyət sertifikatı olan EN15838 nişanına layiq görülüb. Həmin vaxtadək Azərbaycanda rəsmi dövlət orqanları və özəl şirkətlər arasında heç biri bu sertifikatı əldə etməyib. Sertifikat Azercell-in ən müasir standartlara uyğun işləyən Telefon Mərkəzinin işinə görə təqdim olunub. EN15838 keyfiyyət sertifikatı müştərilərlə əlaqələrin yüksək səviyyəsinə zəmanət verən Avropa standartıdır. Bu norma Azad Ticarət Avropa Assosiasiyası (EFTA -European Free Trade Associations) üzvləri tərəfindən qəbul edilib.

Hazırda Avropanın 30 ölkəsində şirkətlərin əlaqə mərkəzləri EN 15838 sertifikatını əldə etmək üçün mövcud olan vahid standartlar əsasında çalışırlar. Azərbaycanda yalnız Azercell-in telefon mərkəzində bütün iş prosesi - zəngin qəbulundan tutmuş, müraciətin icrası və müştəridən gələn reaksiyaya kimi hər bir məqam beynəlxalq standartlara əsasən dəyərləndirilir.

EN15838 keyfiyyət sertifikatı müştəri məmnuniyyətini yüksəltmək, narazı abonentlərin sayını azaltmaq, telefon mərkəzləri əməkdaşlarının bacarıqlarını artırmağı nəzərdə tutan bir keyfiyyət standartıdır. Həmin sertifikata layiq görülən şirkətlər mütəmadi olaraq yoxlanılır. 

Xeberler.az


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.