"Elektron Hökumət" portalının operatoru - Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi tərəfindən bu ilin 3 rübü ərzində portalın xidmətlərindən ən çox istifadə edilən sahələr açıqlanıb.
E-xidmətlərindən ən çox istifadə olunan qurumlar:
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi (ƏƏSMN) -4570597
Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (TQDK)-4245812
Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi (RYTN)-4047190
Statistik məlumata görə, TQDK-nın e-xidmətlərindən 3 rüb ərzində ümumilikdə 4245812 dəfə istifadə edilib.
Xeberler.az olaraq e-xidmətləri daha populyar olan qurumlarn elektron hazırlığı ilə ətraflı maraqlandıq.
TQDK-dan saytımıza verilən məlumata görə, ümumilikdə 9 ay ərzində qurumun e-xidmətlərindən istifadə sayı 5366942 dəfə olub.
Ən çox istifadə edilən isə “Namizədlərə, sınaq imtahanı iştirakçılarına imtahan nəticələri haqqında məlumatların internet və ya qısa mesaj (SMS) vasitəsilə verilməsi” xidməti olub ( 2387349) .
Daha sonra “TQDK-nın virtual ödəmə kartlarının onlayn və qısa mesaj (SMS) vasitəsilə satışı” ( 399617) və “Namizədlərə onların cavab kartlarının qrafik təsvirlərinin internet vasitəsilə verilməsi” (337445) e-xidmətlərindən daha çox istifadə edilib.
O cümlədən mobil texnologiyalar ( bütün mobil operatorlar) əsasında qurulmuş xidmətlərdən istifadə sayı da açıqlanıb.
“Namizədlərə, sınaq imtahanı iştirakçılarına imtahan nəticələri haqqında məlumatların internet və ya qısa mesaj (SMS) vasitəsilə verilməsi” mobil xidmətindən 590639, “TQDK-nın virtual ödəmə kartlarının onlayn və qısa mesaj (SMS) vasitəsilə satışı” xidmətindən 329841, “TQDK-nın yenilikləri barədə SMS məlumatlandırma” xidmətindən isə 887 dəfə istifadə edilib.
Məlumat verdiyimiz kimi, ötən il TQDK “Tələbə-məzun” və “Şagird və məzun” e-xidmətlərini yaradaraq portala inteqrasiya etdi.
Belə ki, portal istifadəçiləri həmçinin “Vətəndaş haqqında "Tələbə-məzun" dövlət elektron məlumat sistemindən çıxarış”ı avtomatik olaraq formalaşdıraraq həm çap edə, həm də elektron şəkildə aidiyyatı quruma göndərə bilərlər.
“Tələbə-Məzun" dövlət elektron sistemi üzrə elektron müraciətin formalaşdırılması zamanı fərdin kimliyi avtomatik müəyyən olunur, əlaqədar təhsil müəssisəsi seçilməklə tələb olunan müvafiq məlumatlar və müraciət qeyd olunur.
“Şagird-məzun” sistemindən 9 ay ərzində 16688 dəfə istifadə edilib.
Məlumata görə, TQDK-nın 15 elektron xidmət var və hamısı "Elektron hökümət" portalına inteqrasiya olunub:
Namizədlərə imtahana buraxılış vərəqələrinin internet vasitəsilə verilməsi
Namizədlərə onların cavab kartlarının qrafik təsvirlərinin internet vasitəsilə verilməsi
Namizədlərin elektron ixtisas seçimi ərizələrinin onlayn qəbulu
Onlayn sınaq imtahanının keçirilməsi
TQDK nəşrlərinin və onların elektron versiyalarının onlayn satışı
TQDK-nın virtual ödəmə kartlarının onlayn və qısa mesaj (SMS) vasitəsilə satışı
TQDK-nın yenilikləri barədə SMS məlumatlandırma
Vətəndaş haqqında "Tələbə-məzun" dövlət elektron məlumat sistemindən çıxarış
Vətəndaşların TQDK-nın rəhbərliyinin və məsul işçilərinin qəbuluna onlayn yazılması
Bununla yanaşı, hazırda TQDK "Nəzarətçilərin elektron qeydiyyatı"nı da həyata keçirir.
Belə ki, “Nəzarətçilərin elektron qeydiyyatı” sistemi tələb olunan məlumatların daxil edilməsi üçün noyabrın 21-dən dekabrın 9-dək aktivdir.
Ümumiyyətlə, TQDK elektron hökumət quruculuğu prosesində ən aktiv iştirak edən qurumlardandır desək, yanılmarıq. Xatırladaq ki, bu qurum həm də bu sahədə ilk addım atanlardan olub.
Uzun illər addım-addım öz xidmətlərini, abituriyent-TQDK münasibətlərini, vətəndaşlarla olan münasibətləri demək olar ki, tamamilə elektronlaşdırıb.
Qurum “Elektron hökumət” portalı ilə sıx əməkdaşlıq edərək özünün bütün xidmətlərini portala da inteqrasiya edə bilib.
Şagirdlər, tələbələrlə bağlı məlumat bazalarını təmizləmək, dəqiqləşdirmək , yeniləmək nə qədər çətin olsa da, TQDK digər əlaqəli qurumlarla birgə bu sahədə təkmil bir sistem qura bilib.
TQDK həm də bu sahədə peşəkar kadrlara malik olan azsaylı dövlət qurumlardandır.
Yeri gəlimşkən, qeyd etmək istərdik ki, ali və orta təhsil müəsissələrində hələlik elektron hökumət quruculuğu istiqamətində ciddi problemlər qalmaqdadır. Xüsusilə də uzun müddətdir təhsil sisteminin informasiyalaşması ilə bağlı sistemli bir yanaşma olmadığından və bu sahədə dövlət proqramının qəbulunun ləngiməsi də bütövlükdə təhsilin elektronlaşması prosesini uzadıb.
Hələ də ali təhsil sistemində oflayn informasiya münasibətləri, kağız sənədləşmənin üstünlük təşkil etdiyini də vurğulamaq istərdik.
Bütün bunları nəzərə alaraq hesab edirik ki, bu sahədə, təhsil xidmətlərinin elektron formaya keçirilməsində, onlayn informasiya münasibətlərinin qurulmasında TQDK-nın informasiya sistemlərindən, onun təcrübəsindən və potensialından istifadə etmək faydalı olardı.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri