Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının elektron xidmətlərindən (TQDK) bu il ərzində istifadə sayı 855 min 338 olub.
Bu barədə Xəbərlər-ə Komissiyanın İnformasiyalaşdırma və texnoloji təminat şöbəsinin müdiri Çingiz Xəlilov məlumat verib.
Şöbə müdirinin sözlərinə görə, yarım il ərzində 32 min 856 namizədin elektron ərizəsi qəbul olunub, 84 min 484 nəfər isə imtaha buraxılış vərəqlərini elektron xidmət vasitəsi ilə əldə ediblər. Bununla yanaşı, 11 min 534 nəfərə imtahan nəticələri haqqında məlumatlar İnternet və ya qısa mesaj (SMS) vasitəsilə verilib.
Çingiz Xəlilov bildirib ki, 27 min 791 nəfərə onlayn cavab kartlarının qrafik təsvirləri İnternet vasitəsi ilə verilib.
107 min 322 nəfər isə bakalavr pilləsinə qəbul olmaq üçün təqdim etdikləri ərizələrin iş nömrələrinin axtarışını elektron xidmət üzərindən ediblər.
Onun sözlərinə görə, bu il ərzində 137 min 716 nəfər sınaq imtahanına yazılıb və həmçinin Komissiya tərəfindən 1827 onlayn sınaq imtahanın keçirilib. Komissiya tərəfindən İnternetdə 167 min 972 video mühazirələr yerləşdirilib.
Çingiz Xəlilov qeyd edib ki, TQDK-nın virtual ödəmə kartlarının onlayn və qısa mesaj vasitəs ilə satışı sayı 181 min 860 olub. TQDK nəşrlərinin və onların elektron versiyalarının onlayn satışı 308, TQDK-nın yenilikləri barədə SMS məlumatlandıranların sayı 736 nəfər olub. 30 vətəndaş isə qurumun rəhbərliyinin və məsul işçilərinin qəbuluna yazılıb.
Çingiz Xəlilov onu da qeyd edib ki, ümumtəhsil fənlər üzrə biliyin qiymətləndirilməsi ( attestasiya) aparılan 1902 nəfər təhsil alanlar TQDK-nın şagird-məzun sistemi” də özləri haqqında məlumatları İnternet vasitəsi ilə əldə ediblər.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri