Istanbulda yeni ofisin açılması şirkətin strategiyasının beynəlxalq bazarlarda möhkəmlənməsi istiqamətində reallaşdırılmasında yeni bir addımdır.
Yeni ofisin ilk növbədə qarşısında duran məqsəd şirkətin korporativ seqmentdə iştirakının güclənməsidir.
2009-cu ildə Türkiyə ofisinin əməkdaşlarının 10 nəfər olması planlaşdırılır. Buraya satış, marketinq üzrə mütəxxəssislər və texniki ekspertlər daxildir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri