Istanbulda yeni ofisin açılması şirkətin strategiyasının beynəlxalq bazarlarda möhkəmlənməsi istiqamətində reallaşdırılmasında yeni bir addımdır.
Yeni ofisin ilk növbədə qarşısında duran məqsəd şirkətin korporativ seqmentdə iştirakının güclənməsidir.
2009-cu ildə Türkiyə ofisinin əməkdaşlarının 10 nəfər olması planlaşdırılır. Buraya satış, marketinq üzrə mütəxxəssislər və texniki ekspertlər daxildir.
Rəsmilərin sosial mediaya gəlişi nəyi dəyişəcək ?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Rəqəmsal əsrdə yeni həyat tərzimiz... Elektron arayışlar
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət