“Apple” istehsalat avadanlıqlarının alınması, məhsulların testləşdirilməsi və pərakəndə satış dükanları üçün nəzərdə tutulmuş xərcləri 2014-cü ildə 57% artırmaq niyyətindədir. Analitiklər hesab edirlər ki, önəmli xərclər internetə qoşulan “Apple TV” televizorunun və “iWatch” smart-saatlarının buraxılması ilə bağlıdır.
“Apple” şirkətinin kapital xərcləri cari maliyyə ilində, ötən ildəki 7 milyard dollara olsa da, 11 milyard dollaradək artacağı planlaşdırılır. Şirkətin ümumi strukturundan 550 milyona yaxın vəsait pərakəndə əməliyyatlarla bağlı olacaq. “Apple” 30-a yaxın yeni pərakəndə dükan açmaq və öncə açılan 20 dükanı yenidən qurmaq niyyətindədir.
Daha yüksək xərclər “Apple” şirkətinin yeni “iPhone” və “iPad Air” modellərinin satışlarından əmin olduğuna işarə edir. Bundan başqa, şirkətin işçilərinin sayı 80 300 nəfər təşkil edir və onların demək olar ki, 43 mini pərakəndə satış sahəsində işləyirlər. Qeyd edək ki, bir il öncə “Apple” şirkətinin ştat cədvəlində 72 800 nəfər qeydə alınıb.(ictnews.az)
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri