ABŞ-ın Boston əyalətinin Nordistern Universiteti 16 müxtəlif onlayn mağazanın satış strategiyasını araşdırıb.
Xeberler.az bildirir ki,
araşdırma nəticəsində belə saytların sifarişçinin şəxsi məlumatlarına əsasən fərqli
qiymət müəyyənləşdirdiyi məlum olub. Onlayn mağazalar sifarişçinin yaşadığı əraziyə,
mobil telefon nömrələrinə əsasən bunu edirlər.
Tədqiqat zamanı, əvvəlcədən müəyyənləşən
300 şəxs, 16 onlayn mağazadan saxta sifariş həyata keçiriblər. Bəlli olub ki, əsl sifarişçilərlə saxta şifarişçilərə
təklif edilən qiymət kəskin fərqlənib.
Araşdırma yalnız ABŞ ərazisində
aparılıb. Digər ölkələrdə də belə halın baş verib-verməməsi məlum deyil.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri