Modemdə siqnal var, amma internetə qoşula bilmirəm-Nə etməli?

30-11-2017 / 11:38

Tez-tez internet istifadəçiləri şikayət edir ki, modemdə ADSL siqnalı mövcud olsa da, internetə qoşula bilmirlər.

Müşahidələrimiz göstərir ki, istifadəçilər bununa bağlı provayderə müraciət edərək, problemin səbəbini öyrənmək məcburiyyətində qalır.

Bakı Telefon  Rabitəsi ( Baktelecom)  məsələ ilə bağlı bildirib ki, istifadəçilər özləri də problemi aydınlaşdıra bilər.

Qeyd edilib ki, öncə istifadəçi modemə veb səhifə və İP ünvan vasitəsi ilə (192.168.1.1 və ya 192.168.0.1) daxil olub, xətt göstəricilərinə nəzər salmalıdır:

Siqnalın sönməsini (Line Attenuation, Downlink) bu formada yoxlaya bilərsiniz:

Belə ki, xətt göstəricilərində 20 dB-ə qədər  qeyd edilərsə, bu xətin əla olması deməkdir

-20 dB-dən 40 dB-ə qədər – xətt işləkdir
-40 dB-dən 50 dB-ə qədər – qırılmalar mümkündür
-50 dB-dən 60 dB-ə qədər – sinxronizasiya tez-tez itir
-60 dB-dən yuxarı – avadanlıq işləmir 

Qurumdan verilən məlumata görə, texniki nasazlıqlarla bağlı 155 Çağrı Mərkəzimizə müraciət edə bilərsiniz. 

Xeberler.az


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə