Tez-tez internet istifadəçiləri şikayət edir ki, modemdə ADSL siqnalı mövcud olsa da, internetə qoşula bilmirlər.
Müşahidələrimiz göstərir ki, istifadəçilər bununa bağlı provayderə müraciət edərək, problemin səbəbini öyrənmək məcburiyyətində qalır.
Bakı Telefon Rabitəsi ( Baktelecom) məsələ ilə bağlı bildirib ki, istifadəçilər özləri də problemi aydınlaşdıra bilər.
Qeyd edilib ki, öncə istifadəçi modemə veb səhifə və İP ünvan vasitəsi ilə (192.168.1.1 və ya 192.168.0.1) daxil olub, xətt göstəricilərinə nəzər salmalıdır:
Siqnalın sönməsini (Line Attenuation, Downlink) bu formada yoxlaya bilərsiniz:
Belə ki, xətt göstəricilərində 20 dB-ə qədər qeyd edilərsə, bu xətin əla olması deməkdir
-20 dB-dən 40 dB-ə qədər – xətt işləkdir
-40 dB-dən 50 dB-ə qədər – qırılmalar mümkündür
-50 dB-dən 60 dB-ə qədər – sinxronizasiya tez-tez itir
-60 dB-dən yuxarı – avadanlıq işləmir
Qurumdan verilən məlumata görə, texniki nasazlıqlarla bağlı 155 Çağrı Mərkəzimizə müraciət edə bilərsiniz.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri