McKinsey Global Institute konsaltinq şirkətinin tədqiqatçıları müasir şirkətlərin əməkdaşları tərəfindən yerinə yetirilən müxtəlif işlərin avtomatlaşdırılması imkanlarını öyrənərək onların 45 faizinin artıq texnologiyaların hazırkı səviyyəsində avtomatlaşdırılması qərarına gəliblər.
Xeberler.az xarici mətbuata istinadən bildirir ki, iritutumlu məlumatlar, “Əşyalar interneti” texnologiyaları və süni intellekt vasitələri işlərin avtomatlaşdırılmasının əsasını təşkil edir. İnformasiya xidməti rəhbərləri həm sistemlərin layihələndirilməsinə, həm də əməkdaşların işə qəbuluna yanaşmanı dəyişməli olacaq.
İnformasiya texnologiyaları (İT) sahəsində proseslərin avtomatlaşdırılması daima baş verir. ERP sistemləri və digər korporativ əlavələr sifarişlərin qəbulunda, hesabların ödənilməsi və kadr idarəçiliyində əl işinin zəruriliyini aradan qaldırıb, BULUD xidmətləri isə yeni serverləri asanlıqla qoşmağa imkan yaradıb.
Lakin İT xidmət rəhbərləri süni intellekt, robot texnikası, “Əşyalar interneti” və digər texnologiyalarda ixtisaslaşan yeni tədarükçülərlə işə hazır olmalıdır ki, bu da proseslərin və məlumat modellərinin dəyişməsini və biznes üçün vahid platformanın yaradılmasını tələb edəcək. Həmçinin avtomatik vasitələrə nəzarətin və onların buraxdığı səhvlərin aradan qaldırılması zərurəti yaranacaq.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri