Smartfonlar yaponiyalılar üçün 2010-cu ildə ən istəkli əldə edilmə olub. Bu barədə Dentsu statistik agentliyi tərəfindən aparılmış araşdırmanın nəticələrində bildirilir.
Müvafiq siyahının ikinci pilləsində Twitter sosial şəbəkəsində əldə olunmuş akkaunt, üçüncü pilləsində isə Munchable markalı acı yağ yer alıb. Son illər ərzində Yaponiya əhalisi dizayner brendləri və bahalı qurğulardan daha çox ucuz məhsullara üstünlük verməyə başlayıb. Ekspertlər bu dəyişikliyi hazırda ölkənin yaşadığı iqtisadi böhranla əlaqələndirir.
2010-cu ildə ada sakinlərinin aldıqları ən istəkli mallar siyahısında həmçinin düz ekranlı rəqəmli televizorlar (4-cü yer), 2010-cu il futbol üzrə dünya çempionatına biletlər (9-cu yer), eləcə də iPad planşet kompüterinə (19-cu yer) rast gəlmək olar. Bununla yanaşı Dentsu-nun proqnozlarına əsasən, gələn il iPad Yaponiyada ən arzu olunan məhsullar siyahısında 10-cu pilləyə yüksələcək.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri