Hamı mağazada satıcıların müştərilərə gülümsəyərək xidmət etməsini istəyər. İstər-istəməz hirsli satıcı ilə rastlaşanda özümüzü pis hiss edirik.
Yaponlar isə satıçıların gülümsəməsi üçün əllərindən gələni edirlər. Hətta gülümsəməyə nəzarət edən proqram yaradıblar. Proqramın şüarı belə hazırdır:“bir gülümsəmə ilə xidmət edirik”
Xüsusi olaraq inkişaf etdirilən proqram kamerası ilə izlədiyi adamın gülümsəyib gülümsəmədiyini və gülümsədiyində nə qədər təbii olduğunu təsbit edə bilir.
Üzdəki fərqli hissələri ayrı-ayrı araşdıra bilən proqram gülümsənin keyfiyyətini təsbit edir və lazım olduğunda işçinin qarşısındakı ekranda “hələ çox ciddi görünürsən” və ya “Dodaqlarının kənarlarını bir az qaldır” kimi mesajlar göstərə bilir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri