Facebook qeyri-kommersiya səhifələrini populyarlaşdırır

19-11-2015 / 12:51

Facebook dünəndən etibarən qeyri-kommersiya fəaliyyəti göstərən kampaniyalar üçün kütləvi nümayişi təmin edən yeni xidmətini rəsmi bloqu vasitəsilə təqdim edib.

Xeberler.az-ın xarici mətbuata istinadən məlumatına görə, yeni xidmət  Facebook-da kommersiya  marağı  güdməyən şəxsi hesablara və təşkilatlara kampaniyalarını, xidmətlərini  tanıtmağa  maddi dəstək toplamaq imkanı təmin edir.  Belə ki, Facebook bu səhifələrin populyarlaşmasına kömək edərək səhifələrə pul qazandırır. 

Xatırladaq ki, Facebook iki il əvvəl də qeyri-kommersiya təşkilatları üçün hədiyyə edilməsini təmin edən bir "Hədiyyə et" düyməsini hazırlamışdı və bir neçə ay sonra isə e-ticarət firmalarına özəl olaraq  "Satın al" düyməsini təqdim etmişdi. 

Facebook  vurğulayır ki, hazırda təqdim etdiyi bu yeni xidmət yalnız qeyri-kommersiya kampaniyalara məxsusdur.

 Gələcəkdə Facebook-un bu xidmətini  inkişaf etdirərək Kickstarter-a rəqib olacağı iddia edilir. 

Sevinc Çəltikova


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə