Gəncədə qaçqın və məcburi köçkünlər üçün inşa olunmuş Qaçqın şəhərciyində 2 min 48 tutumlu yeni ATS quraşdırılıb. Hazırda şəhərcikdə 500-ə yaxın nömrə aktiv istifadə olunur.
Bu barədə Xeberler.az-a Aztelekom İB-nin Gəncə Telekommunikasiya İdarəsinin baş mühəndisi Etibar Nəbiyev məlumat verib.
Etibar Nəbiyev bildirib ki, ümumilikdə 57 saylı əsas ATS Gəncənin 11 bölgəsini şəhərlərarası və beynəlxalq telefon danışıqları ilə təmin edir.
İdarə rəisi Qovşağın qarşılaşdığı problemlərdən də danışıb.
Öyrənirik ki, İdarədə ayırıca İT şöbəsi fəaliyyət göstərir. Qurumun ümumilikdə 500-ə yaxın işçisi var. Etibar Nəbiyev deyir ki, Qovşağın texniki işlərini əsasən gənclər həyata keçirir. Amma şöbə rəisi qurumun İT mütəxəssislərindən narazıdır.
O, Xeberler.az-a bildirib ki, rayonlarda işləyən İT mütəxəssislərə diqqət ayrılmır. İT mütəxəssislər bu sahə ilə bağlı biliklərini, təcrübələrini artıra bilmir:
“İşçilərimizi təcrübəyə göndərə bilmirik. Məlumdur ki, rayonlarda İKT sahəsində inkişaf Bakı ilə müqayisədə zəifdir. Mən özüm də əvvəllər kursa getmişəm. Müxtəlif təlimlərdə iştirak etmişəm. Bu təcrübələr fəaliyyətimə müsbət təsir edib. 10-15 ildir ki, bu vərdiş aradan götürülüb. İşçilər biliklərini inkişaf etdirmir, gənclər çox vaxt üzərlərində işləmirlər. Buna görə də bu sahədə savadlı, təcrübəli mütəxəssis tapmaq çətindir. Əslində onlar rabitəçi deyil. Amma İKT təlimləri təşkil etməklə onların bu sahəyə həvəsini artırmaq olar”.
Etibar Nəbiyev təklif edib ki, rayonlarda çalışan İT gənclərin Bakıda təcrübəli İT mütəxəssislərlə, ekspertlərlə görüşləri, təlimləri təşkil olunsun.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri