Özəl taksi sifarişi xidməti təqim edən populyar Uber tətbiqi öz loqo və üslubunu dəyişib.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, şirkət əvvəlki ağ-qara üslubdan daha rəngliyə keçib.
San-Fransiskoda 100 nəfər sürücünün birgə çalışmağa başladığı Uber bu gün dünyanın 400 şəhərində və 68 ölkəsində istifadə edilir.
Uber yalnız taksi xidməti deyil, həm də şəxsi sürücü, bağlamaların göndərilməsi və yemək çatdırılması xidmətini təqdim edir.
Şirkədən qeyd edilib ki, yeni üslub üzərində uzun iki ildir işlər gedir. Bildirilib ki, Uber yerləşdiyi ölkə və şəhərlərin naxışlarına, rənglərinə uyğun üslublara da ayrılıb.
Həmçinin tətbiqlərin ikonları və saytın dizaynı da dəyişib.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri