Cib telefonu fakturaları dünya səviyyəsində əhəmiyyətli mövzulardan biridir. Ən çox faydalandığımız texnologiya olan cib telefonlarının zərərlərini bilə-bilə istifadə edirik. Cib telefonlarla bağlı ən böyük arzumuz isə ucuz qiymətə daha çox danışmaqdır.
Bunu nəzərə alan Alcaten- Lucent Şirkəti belə bir üsul işləyib hazırlayıb. Şirkət pulu istifadəçilərdən deyil, reklamvərənlərdən qazanmağı planlaşdırır.
Alcaten- Lucent alman istifadəçilərindən cib telefonlarına reklam istəyib istəmədiklərini soruşur. Fərdi seçmə qaydası ilə cib telefonu istifadəçiləri maraqlandıqları sahələri qeyd edərək bu mövzularda reklam mesajları alırlar.
Endirimlər, fürsətlər, marağa səbəb olan və pul xərclədən reklamları qəbul etdiklərində isə daha ucuza danışırlar. Bununla da şirkət həm reklamdan gəlir götürür, həm də müştəriləri üçün rahat bir mühit yaradır. Bir sözlə,həm qazanır, həm də qazandırır.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri