Azərbaycanın mobil rabitə operatoru Bakcell abunəçilərinin çərşənbə axşamı texniki nöqsanlar səbəbindən rastlaşdıqları rabitə problemləri davam edir.
Şirkətin məlumat mərkəzindən bildirilib ki, yaranmış problemin səbəbi şirkətin texniki bazasında yenilənmə (refresh) əməliyyatlarının aparılması ilə bağlıdır.
Hazırda şəbəkənin ayrı-ayrı hissələrində müşahidə olunan problemlərin aradan qaldırılması üzrə işlər davam etdirilir və problemin artıq bu günün sonunda tam aradan qaldırılacağı gözlənilir.
Xatırladaq ki, «Bakcell» şirkəti 1994-cü ildə İsrailin GTİB şirkəti ilə Azərbaycan Rabitə Nazirliyi tərəfindən birgə müəssisə kimi yaradılıb, lakin 2003-cü ildə özəlləşdirilib. Hazırda şirkət ölkə əhalisinin 90%, ərazinin isə 82%-ni əhatə edir və təxminən 1,5 mln. abunəçisi var.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri