Brazilyada bir parfümeriya şirkəti hamını təəcübləndirib. Hazırda şirkətin yeni məhsulundan çox, reklam banneri haqqında danışırlar. Black Mamba adlı reklam agentliyi parfümeriyaların iyini hiss elətdirən reklam-banner hazırlayıb.
Reklamın testi San-Paolo şəhərində yerləşən 15 internet-kafedə edilib. Ana səhifədə Bannerə bas, iyini al adlı banner yerləşdirilib. Reklamın üzərinə basarkən monitorun sağ tərəfində parfümeriya qoxulu bir lent çıxır. Bu lenti monitorun arxasına qurulmuş cihaz verir. Bu lenti monitorunda quraşdıran hər bir istifadəçi şirkətin bütün məhsullarının qoxusunu hiss edə biləcək.
Xatırladaq ki, San-Paoloda bir həftə ərzində 10min ədət qoxu lenti satılıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri