Almaniyada reklam təqdimatını milçəklər edib

10-11-2009 / 09:49

Hal-hazırda reklam sektorunda fərqlənmək çox çətindir.Reklamçılar qəribə üsullarla yenilik edib yadda qalmaq istəyirlər. Reklamı adətən afişalarda, broşuralarda görürük.

Almaniyada isə reklamçılar bu dəfə afişalar və ya broşuralar yerinə milçəklərdən istifadə ediblər. Eichborn adlı bir alman kitab naşiri, sərgi vaxtı təqdimatını etmək üçün kiçik elanlar yapışdırdıqları milçəkləri qəflətən yerə salıb. Sərgi ziyarətçilərinin isə əvvəlcədən heç bir şeydən xəbərləri olmayıb. Reklamçının bu fikirindən xoşlanmasalar da, naşir diqqəti öz məhsullarına çəkməyi bacarıb.


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə