Şəhər üzrə avtomobil sifarişi üçün mobil tətbiq hazırlayan Uber beynəlxalq texnologiya şirkəti eyniadlı sistemin ən yüksək reytinqinə malik olan instifadəçilərin ölkə siyahısını açıqlayıb.
Sonuncu məlumatlara əsasən, Azərbaycanda olan istifadəçilərin orta reytinqi 4,95 ball təşkil edir ki, bu da Azərbaycana ümumi ölkə siyahısında üçüncü yerdə qərarlaşmağa imkan yaradıb.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, siyahıda 97 ölkə yer alıb, Azərbaycanı yalnız Estoniya (4,96 ball) və Litva (4,957 ball) qabaqlayır. Ən sərt sürücülər isə Qanadadır, bu ölkədə istifadəçilərin orta reytinqi 4,69 ball təşkil edir.
Qiymət vermək imkanı sistemin üstünlüklərindən biridir, belə ki, qiymətləndirmə sayəsində sürücünün işinin effektivliyini və istifadəçinin davranışını mühakimə etmək mümkündür. Bu cür yanaşma Uber-ə daim öz biznesini təkmilləşdirməyə, yeni məhsullar və sürücü və istifadəçilərə vacib olan həlləri təklif etməyə imkan yaradır.
İstifadəçinin reytinqi bütün partnyor-sürücülər tərəfindən ona qoyulan bütün qiymətlərin orta ballını əks etdirir. Nə müştəri, nə də sürücü heç vaxt bilməyəcək ki, ona qiymət kim tərəfindən, hansı səfərin yekununa görə və hansı bal verilib. Sifariş zamanı sürücü istifadəçinin. İstifadəçi isə sürücünün reytinqini görür. Səfər başa çatdıqdan sonra Uber istifadəçiyə onu 1-dən 5-dək qiymətləndirməyi təklif edir. Səfəri tətbiqin özündə və ya elektron poçt ünvanına göndərilən qəbzin aşağı hissəsində qiymətləndirmək mümkündür. Bundan başqa, tətbiqin özü təklif etdiyi səfərin ayrı-ayrı meyarlarına görə şərh də yazmaq olar.
İstifadəçi öz reytinqini öyrənmək üçün tətbiqi açıb, menyuya daxil olmalıdır. Reytinq istifadəçinin adının altında əks olunur.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri