Qlobal ESET texnologiya şirkəti Azərbaycanda 2017-ci ilin iyul ayında zərərli proqram təminatları ilə bağlı hesabat dərc edib.
Xeberler.az həmin hesabata istinadən məlumat verir ki, ölkəmizdə reklam sahəsində zərərli proqram təminatlarının sayı artıb.
Şirkət qeyd edir ki, bu hesabat “ESET Live Grid" bulud sistemi ilə hazırlanıb.
ESET mütəxəssislərinin sözlərinə görə, "Stantinko" adlı geniş yayılmış kiberhücumun məqsədi arzuolunmaz reklamların yayılmasıdır:
“Bu təhlükə 2012-ci ildən mövcuddur və hazırda təqribən 500 min kompüteri əhatə edib. Virusun qurbanları sırasında Rusiya və Ukraynadan olan kompüter istifadəçiləri üstünlük təşkil edir. Azərbaycanda isə "Stantinko" elə də aktiv deyil. Bu siyahıya digər proqramlar -(JS/Adware.BNXAds, Win32/Adware.PBot və s.) liderlik edirlər. Azərbaycanda reklamla bağlı zərərli proqram təminatlarının sayı artıb”.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri