Bu gün Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi Aztelekom MMC-nin Marketinq və satış departamentinin, həmçinin Abşeron, Sumqayıt və Qax Telekommunikasiya qovşaqlarının satış və marketinq şöbələrinin əməkdaşları üçün "Aktiv satış texnikaları" mövzusunda treninq keçirilib.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, treninqin əsas məqsədi əməkdaşların biliklərinin və satış bacarıqlarının artırılması olub.
Treninqdə aktiv satış texnikalarından istifadə etməklə satış keyfiyyətinin artırılması, müştərilərlə davranış qaydaları, satış prosesi zamanı dialoq bacarığı və s. mövzularda söhbətlər aparılıb.
Qeyd edək ki, bu treninqin iştirakçıları gələcəkdə Aztelekom MMC-nin digər qovşaqlarının marketinq şöbələrinin əməkdaşlarına treninqlər keçəcəklər.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri