ABŞ-ın “Amazon” internet mağazası bazardakı birincilik mövqeyini Çinin "Alibaba” şirkətinə verib. “BI Intelligence” şirkətinin hesabatına görə, alıcılar daha çox Çin şirkətinin saytına daxil olurlar.
Xəbərlər rabitə və yüksək texnologiyalar nazirliyinə istinadən məlumat verir ki, “Alibaba” dünya elektron ticarət liderləri ilə mağazaya daxilolmaya görə rəqabət apara bilsə də, çeşidin müxtəlifliyinə görə hələ ki onlardan geri qalır. Lakin ticarət mağazalarının populyarlığı geniş brend seçiminə görə qiymətləndirilir. Məhz bu keyfiyyət Çin şirkətinə bir resursda geniş mal seçimi təklif etməklə daimi müştəriləri saxlamağa imkan verir.
Lakin “Alibaba” hamıdan çox alıcı cəlb edə bilsə də, geniş brend seçimi təklif edə bilmir. Bu, Çin internet mağazasının bölmələrindən birinin fərdi istifadəçilər üçün məlumat lövhəsi kimi fəaliyyət göstərməsi və əvvəlcədən brendlərin cəlb edilməsi üçün nəzərdə tutulması ilə əlaqədardır. Bundan başqa, Çin şirkəti tez-tez saxta mallarla üzləşir ki, bu da yeni müştərilərin cəlb edilməsi prosesini yubadır.
2014-cü ildə “Alibaba”ya 330 milyon aktiv alıcı daxil olduğu halda “Amazon” 270 milyon istehlakçı cəlb edə bilib. Saytlara daxilolmalar üzrə üçüncü yerdə "eBay” internet mağazası qərarlaşıb.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri