Elektron Təhsil Respublika müsabiqəsinin Təşkilat Komitəsi bildirir ki, Müsabiqəyə təqdim edilən resursların qeydiyyatı prosesi 21 may 2010-cu il tarixində başa çatıb. 22 may 2010-cu il tarixdən etibarən qeydiyyatdan keçən resursların 2-ci mərhələ üzrə qiymətləndirilməsi prosesi başlayıb. Bu mərhələdə Münsiflər heyəti və TK-nın formalaşdırdığı ekspertlər tərəfindən resursların ilkin qiymətləndirilməsi aparılacaq.
Müsabiqədə 5 Nominasiya üzrə 810 resurs qeydiyyatdan keçib.İlkin qiymətləndirmədə resurslara yazılan şərhlərdən də istifadə edilə bilər. İlkin qiymətləndirmənin yekunu olaraq hər bir Nominasiya üzrə Nominantlar müəyyən ediləcək. TK-nin qərarına müvafiq olaraq Elektron Tədris Resursları istiqaməti üzrə Fənlərin tədrisində İT-dən istifadə üzrə ən yaxşı metodika Nominasiyası üzrə ən çox bal toplayan 25, İbtidai təhsildə İT-dən istifadə üzrə ən yaxşı metodika Nominasıyası üzrə 15, İKT-dən istifadə edilməklə qurulan tədris prosesinin ən yaxşı modeli Nominasiyası üzrə 25 , Təhsildə İnternet texnologiyalar istiqaməti üzrə Müəllimlərin bloqları Nominası üzrə 5 Nominant və Təhsildə İnternet resurslar Nominasıyası üzrə 6 Nominant seçiləcək.
Beləliklə Səsvermənin 3-cü mərhələsində cəmi 76 resurs mübarizəni davam etdirəcək.
Xatırladaq ki, 2-ci mərhələ üzrə səsvermə 31 may 2010-cu il tarixdə yekunlaşacaq, Nominantların siyahısı elan olunacaq. Səsvermənin 3-cü mərhələsi 7 iyun tarixdən başlayacaq və qaliblər müəyyən ediləcək.
Qaliblərin mükafatlandırılması mərasimin iyunun 2-ci ongünlüyündə keçirilməsi nəzərdə tutulub.
Mənbə: musabiqe.edu.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri