İtaliyanın tənzimləyici qurumu “Apple” şirkətini “App Store” vasitəsilə məhsullarını təqdim edən şirkətlərin ziyanına bazar üstünlüyündən sui-istifadə etdiyinə görə 98 milyon avrodan çox məbləğdə cərimələyib.
Xeberler.az İtaliyanın “ANSA” agentliyinə istinadən məlumat verir ki, Avropa Komissiyası və digər milli antiinhisar qurumları ilə birgə aparılan araşdırma göstərib ki, “App Tracking Transparency” (ATT) siyasəti – “Apple”ın iOS cihazlarında “App Store” üzərindən yayılan tətbiqlər üçün üçüncü tərəf tərtibatçılarına tətbiq etdiyi məxfilik qaydaları – məhdudlaşdırıcı xarakter daşıyır.
Açıqlamada bildirilir ki, ATT siyasəti çərçivəsində “Apple”ın tələbinə əsasən üçüncü tərəf tətbiq tərtibatçıları reklam məqsədləri üçün məlumatların toplanması və birləşdirilməsi ilə bağlı istifadəçilərdən ayrıca razılıq almağa məcbur edilirlər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Satışa çıxarılmış Azərbaycan adları