İl ərzində korporativ mühitdə kompüter xidmətlərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsinin metod və alqoritmlərin işlənməsi, texniki xidmət sistemlərinin müqayisəli təhlili, texniki xidmətlərin səmərəliyinin keyfiyyət və kəmiyyət indikatorlarının öyrənilməsi istiqamətində araşdırmalar davam edir.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, bu barədə AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun şöbənin müdiri Şakir Mehdiyev bildirib.
Onun sözlərinə görə, şöbənin elmi-innovasiya və praktiki fəaliyyəti çərçivəsində AMEA-nın institut və təşkilatlarına məxsus olan fərdi kompüterlərdə mühəndis və proqram xidmətlərinin yerinə yetirilir.
O, AMEA Gəncə bölməsinin Distant tədris mərkəzinin texniki bazasının təkmilləşdirildiyini, həmçinin barmaq izi ilə biometrik identifikasiya üsulunun institutun Tədris mərkəzində tətbiq edilməsinə dair eksperimental işlərin aparıldığını vurğulayıb.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri