Qlobal ödəniş texnologiyaları təchizatçısı olan “Mastercard” şirkəti loqotipini rebrendinq edəcək.
Xeberler.az bildirir ki, loqodan şirkətin adı götürülərək yalnız kəsişən iki dairə saxlanılacaq. Şirkətin rəhbərliyi hesab edir ki, “Mastercard”ın iki kəsişən dairə şəklində olan simvolu şirkəti bir sözdən daha yaxşı təmsil edir, müasir dizayn isə loqoya rəqəmsal məkanda maneəsiz işləməyə imkan verəcək.
“Rəqəmsal texnologiyalar dövründə fikri dəyişmək müasir bəsitlik tələb edir. İnsanların 80%-i “Mastercard”ın rəmzini sözsüz belə tanıyır, bu səbəbdən düşündük ki, brendin inkişafı istiqamətində növbəti addımın atılmasına hazırıq”, - deyə “Mastercard”ın marketinq və kommunikasiyalar üzrə direktoru Raca Racamannar bildirib.
Qeyd edək ki, qırmızı və sarı rəngdə olan qapalı dairələr “Mastercard” brendinin 50 ildən çox bir müddət ərzində fərqləndirici nişanı olub. Bu da brendin məqsədini insanların qiymətsiz imkanları ilə simvolizə edirdi. Şirkətdən bildirilib ki, dərhal tanınan dairələr insanları tələbatlarına yaxınlaşdıran və onlara tranzaksiyaların təhlükısiz olduğuna inam verən güclü bir rəmzdir.
“Biz elə bir dövrdə yaşayırıq ki, sözdən daha çox işarələr və simvollarla danışırıq. 1966-cı ildə təsis olunduğu andan etibarən “Mastercard” iki kəsişən dairə ilə təmsil olunurdu, sarı və qırmızı. Hazırda “Mastercard” adı ilə deyil, simvolu ilə təmsil olunan elit brendlər sırasına daxildir. “Mastercard”ın bir-biri ilə əlaqəli iki dairə şəklidə olan simvolu həmişə şirkətin insanları birləşdirmək tərəfdarı olduğunu təmsil edib. İndi bu qavrayış “Mastercard”ın simvolik brend statusu sayəsində güclənəcək”, - deyə “Pentagram” dizayn agentliyinin partyoru Maykl Berut qeyd edib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri