Forrester Research analitik şirkətinin tədqiqatına görə, 2020-ci ilin sonunadək Avropada pərakəndə satışın 53 faizi onlayn həyata keçiriləcək.
Xeberler.az RYTN-nin rəsmi saytına istinadən bildirir ki, 2020-ci ilədək Avropada pərakəndə satışın ümumi həcmi 704 milyard avroya çatacaq ki, bu da 2015-ci illə müqayisədə 247 milyard avro çoxdur.
Pərakəndə satış onlayn satışla birlikdə nəzərə alınsa, bu həcmin 947 milyard avroyadək artacağı gözlənilir ki, bu da Avropada pərakəndə satışın 53 faizi deməkdir. Onlayn satışın artması Cənubi Avropa ölkələrindən daha çox Şimali Avropada hiss olunacaq. Bu halda Böyük Britaniya İnternet vasitəsilə həyata keçirilən satışlarda ən böyük paya malik olacaq.
Tədqiqatda Avropanın yeddi ölkəsindən 13 mindən çox alıcı iştirak edib. Məlum olub ki, mobil qurğuların onlayn trafiki mobil alışların onlayn satışda payının 50 faiz olacağı dönüş nöqtəsinə doğru sürətlə hərəkət edir.
Avropada yaşlı alıcıların 21 faizi İnternetdə tez-tez mal axtardığı halda 26 faiz müntəzəm onlayn alışlar etmir. 2020-ci ilin sonunadək beş əsas kateqoriya pərakəndə satışın ümumi həcminin yarısından çoxunu təşkil edəcək. Bunlar bağçılıq, evlərin abadlaşdırılması, gözəllik və kosmetika, zərgərlik məmulatları və saatlar, ayaqqabı və geyimdir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri