Twitter bir müddətdir satın alacağı deyilən canlı yayın proqramı Pericope ilə səssiz-sədasız razılaşma imzalayıb.
Müxtəlif mənbələrdən gələn xəbərlərə görə, şirkət bir müddət əvvəl bağladığı müqavilənun qarşılığında Periscope üçün 50 ilə 100 milyon dollar arasında bir məbləğ ödəyib.
Periscope-un hələlik betada olan tətbiqi haqqında çox məlumat yoxdur, bu proqram Twitter-in bu günə qədər aldığı ən bahalı tətbiqdir. Twitterin canlı video yayımı mövzusunda reallaşdırılmağı gözləyən böyük bir potensialı var.
Bu potensialı görməyimizi təmin edən son və bəlkə ən yaxşı nümunə isə təxminən bir həftə əvvəl nəşr olunan Meerkat tətbiqi olmuşdu. Twitter istifadəçiləri arasında qısa müddətdə məşhur tətbiq canlı videonun qarşılıqlı təsiri mövzusunda sosial şəbəkənin necə bir yol tutacağını göstərən yaxşı bir nümunə təşkil edir. Çünki keçən qısa müddətdə fərdi istifadəçilər qədər Mattermark, 500 Startups, Washington Post və CNBC kimi təşkilatlar da Meerkat-in potensialını kəşfə qoyub.
Sevil Rəsulzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri