Metroda gözləyərkən və ya vaqonlarda hərəkət edərkən qarşınızda duran monitorlarda göstərilən reklamlar bəzən insanları narahat edir. Çünki burada yaşlı xəstə adama sərin içki, oyuncaq, gah da uşaqlara müxtəlif cür dərmanlar, spirtli içkilər və s. göstərilir. Amma Yaponlar bu problemi birdəfəlik həll edəcək. Çünki Tokio metrosundakı reklam monitorları ona baxanlara yaşına və cinsiyyətinə görə reklam göstərir.
Reklam lövhəsinə yerləşdirilən kameralar sizin cinsiyyətinizi və yaşınızı tanıya bilir. Yəni səkkiz yaşında bir uşağın qarşısında bir oyuncaq reklamı ortaya çıxarkən, 60 yaşında bir insanın qarşısında bir xəstəxana reklamı olacaq
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri