Microsoft və Yahoo şirkətləri ABŞ-ın internet-axtarış və reklam bazarında əməkdaşlığa dair sazişin nəticələrini müəyyən edib.
Xeberler.az bildirir ki, sazişin yekun şərtlərinə əsasən, Yahoo gələcək 10 il ərzində əsas axtarış sistemi kimi Microsoft Bing axtarış servisindən istifadə edəcək.
Razılaşmaya görə, Yahoo həm Microsoft-a texnoloji və əmək resursları təqdim edəcək, həm də reklamları həm özünün həm də Microsoft-un saytında yerləşdirəcək. Xatırladaq ki, Microsoft və Yahoo müqavilənin şərtlərinə yenidən baxmaq üçün əlavə vaxt istəmişdilər.
Müəyyən edilmiş nəticəyə görə, gəlirlər bölünəcək, onun böyük hissəsi isə Yahoo-nun payına düşəcək. Müqavilədən Yahoo da, Microsoft da yararlana biləcək. Yahoo internet-reklamdan davamlı gəlir əldə edəcək, Microsoft isə öz növbəsində həm gəlir, həm də internet-axtarış bazarındakı mövqeyini genişləndirə biləcək. Saziş hələ ki ABŞ-ın aidiyyəti tənzimləyici orqanları tərəfindən bəyənilməyib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri