Unun qiymətində son günlər baş verən qiymət artımı deyəsən rabitə və texnologiya xidməti göstərən qurumlara ciddi təsir edib. Amma ilk reaksiya maraqlıdır ki, heç kimin göstərmədiyi halda, ərzaq tədarükçülərindən deyil, məhz, mobil xidmət göstərən və dövlət mülkiyyətində olan “Azercell” MMC-dən gəldi.
Üç gün əvvəl bu artımla bağlı şirkətin yaydığı məlumatda bildirilir ki, fevral ayının 12-dən etibarən fakturalı və fakturasız (sim-sim) abunəçilər üçün sms tarifləri 200% artırılır. Yəni fakturasız xətt sisteminə aid nömrələrdə mövcud olan “Azercell”in, “Bizimkilər”, “Hər yerdə”, “Gənc Sim”, “Bölgə” və “Tələbə birliyi” tarifləri çərçivəsində hər sms-in qiyməti artırılaraq, (əvvəllər 2 qəpik idi) 5 qəpik, fakturalı xətt sistemində mövcud olan “Hər yerə”, “Ailə tarif”, “Dövlətcell”, “SOCAR” və “Mediacell” tarifləri isə hər sms üçün 2,5 dəfə artırılaraq yenə də 5 qəpik müəyyən edilib. Bundan əlavə yanvarın 23-dən etibarən “Sim kredit”də də artım olacaq. Belə ki, həmin tarixdən “Sim kredit” üçün göndərilən sorğuya görə abonentin hesabından 5 qəpik çıxılacaq. Abonent həmin o 5 qəpik çıxıldıqdan sonra götürdüyü 1 manatlıq kreditə görə 1 manat 20 qəpik, 2 manatlıq üçün 2 manat 40 qəpik, 3 manatlıq üçün isə 3 manat 60 qəpik ödəməli olacaq. Aydınlıq üçün bildirək ki, “Sim kredit” sorğusu əvvəllər pulsuz idi. Bunu da əlavə edək ki, “Azercell Telekom” bu ilin əvvəlindən rominqdə istifadə edilən interneti də 20% bahalaşdırıb.
Xeberler.az məlumat verir ki, mövcud vəziyyətlə bağlı “Multimedia” İnformasiya Sistemləri Texnologiyaları Mərkəzinin direktoru, Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti Osman Gündüz “Paralel” qəzetinə açıqlamasında bildirib ki;- “Azercell Telekom”un bu addımı doğru addım deyil.
“Xüsusilə də, SMS-lə bağlı bir xidmətin qiymətinin artırılması anlaşılan deyil. Yəqin “Azercell” koorparativ müştərilərinin, yəni SMS xidmətlərindən istifadə edən dövlət qurumları və digər qurumların hesabına müəyyən qədər qazanc əldə etmək istəyir. Hesab edirəm ki, bu cür xidmətlərin ortadan çıxma ehtimalı olduğu bir zamanda onun üzərinə bir də qiyməti artırmaq düzgün yanaşma deyil. Düzgün yanaşma o olardı ki, “Azercell” yeni bir mobil xidmət yaradardı. Məsələn, dövlət qurumları, özəl şirkətlərlə əməkdaşlıq etməklə yeni bir xidmət ortaya çıxarardı. Bank sektoru, dövlət sektoru, təhsil, səhiyyə. Bu qurumlarla əlaqəli yeni xidmətlərin ortaya çıxarılıb, hazırlanması daha düzgün olardı, nəinki, 40 ildən qalan bir xidmətin tarifini artırmaq. “Azercell” hazırda dövlət şirkətidir. Dövlət şirkətinə kim icazə verdi ki, qiymətləri artırsın? Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi köhnələn SMS xidmətinin qiymətini artırmaqdansa, innovasiyalara, innovativ addımların atılmasına diqqət yetirsin. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev 11 yanvar 2019-cu ildə innovasiyalarla bağlı sərəncam verdi. Sərəncamda göstərilir ki, bu dövlət qurumları innovasiyalara meyl etməlidir. Nəinki, köhnədən qalma xidmətin qiymətini artırmaq. Çox gülünc və qəribə bir haldır ki, ölkənin ən innovativ qurumu qeyri-innovativ bir addım atıb. Gözlənilirdi ki, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi “Azercell”i alıb özəlləşdirsin və yenidən satışa çıxarsın. Amma bu baş vermədi. Bunun əvəzinə qeyri-innovativ addım atıldı. Yaxşı olardı ki, “Azercell” alınıb yenidən satışa çıxarılsın.”
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri