Nəşriyyat sənayesi son texnoloji nailiyyətlərin kənarda qalmaq niyyətində deyil. Sentyabr ayında ABŞ-da qeyri-adi jurnal buraxılacaq. Onun qeyri-adiliyi ondan ibarət olacaq ki, oxucular jurnalın səhifələrində videoreklama rast gələcəklər.
Şou-biznes sahəsi haqqında yazan "Entertainment Weekly" jurnalının içərisində təxminən mobil telefon ölçüsündə nazik displey yerləşdiriləcək. Video-fayl isə mikroçipə yüklənəcək. 40 dəqiqəlik video məlumat həcmli bu mikroçip səhifə açılarkən aktivləşəcək. Əlbəttə ki, yeni reklam daşıyıcısı istehsalda daha baha başa gəlir. Lakin, reklam verənlər başa düşürlər ki, kəskin rəqabət şəraitində diqqəti özünə cəlb etmək olduqca vacibdir.
Qeyd edək ki, nəşriyyatlar ilk dəfə deyil ki, yeni texnologiyaların imkanlarından istifadə edirlər. Belə ki, ötən il "Esquire" jurnalı “elektron mürəkkəb” texnologiyasını tətbiq etmişdi. Həmin texnologiya həmçinin "Sony" və "Amazon" şirkətləri tərəfindən elektron kitablarda istifadə olunur.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri