Türkiyənin e-ticarət bazarı ilə bağlı statistik məlumatlar açıqlanıb.
TÜSİAD, GittiGidiyor və The Boston ConsultingGroup (BCG) şirkətləri "Rəqəmsallaşan Dünyada İqtisadiyyatın itələyici gücü: e-Ticarət" adlı hesabat hazırlayıb.
Xeberler.az Türkiyə KİV-lərinə istinadən məlumat verir ki, hesabatda Türkiyənin e ticarətdə gəldiyi inkişaf nöqtəsi və bundan sonrakı gözləntilər barədə məlumatlar yer alıb.
Hesabatın təqdimat mərasimində açılış nitqi edən TÜSİAD İdarə heyətinin başçısı Erol Biləcik Türkiyədə e-ticarətin ümumi pərakəndə ticarətdə aldığı payın hələ 3.5 faiz ətrafında olduğunu deyib.
GittiGidiyor rəsmisi Öget Kantarcı isə Türkiyənin 58 faizlik internet və 65 faizlik ağıllı telefon populyarlığı ilə e-ticarət sektorunda ən çox potensial olan ölkələr arasında olduğunu qeyd edib.
Onun sözlərinə görə, pərakəndə e-ticarət həcmi 2016-cı ildə 32 faiz böyüyərək 17.5 milyard TL-yə çatıb:
“Bu sürətli artıma baxmayaraq e-ticarətin ümumi pərakəndə aldığı pay hələ də 3.5 faizdir. Bu rəqəm dünya ortalaması ilə müqayisədə 8.5 faizdir. Bu səbəbdən də gedəcək daha çox yolumuz var. Türkiyədə pərakəndə e-ticarət həcminin 2019-cu ildə 35 milyard TL-yə çatacağını düşünürəm”.
Hesabata Türkiyənin e-ticarət bazarında diqqət çəkən məqamları qeyd edirik:
-Qlobal e-ticarətin həcmi son 4 ildə 630 milyard dollardan 1,6 trilyon dollara, ümumi pərakəndə daxilində payı isə 4,2 faizdən 8,5 faizə çatıb. 2021-ci ildə bu nisbətin 13 faizə çatacağı gözlənilir
-2020-ci ildə qlobal e-ticarət həcminin 64 faizinin inkişaf etməkdə olan ölkələr tərəfindən yaradılması gözlənilir. Dünyada e-ticarət həcmi 400 milyard dollarlıq bir həcmə çatıb. E-ticarət böyüməyə davam edərək, 2020-ci ildə 1 trilyon dollar yaxınlaşacaq
-Türkiyədə e-ticarətin həcmi 2016-cı ildə 17,5 milyard TL-yə çatıb. 2012-ci ildə 1,7 faiz olan e-ticarətin ümumi pərakəndədə payı isə 3,5 faizə yüksəlib
- Türkiyədə ənənəvi pərakəndəçilərin ümumi e-ticarət bazarından aldığı pay təxminən 30 fazidir
- Qlobalda mobilin e-ticarət payı 44 təşkil edərkən , Türkiyədə bu nisbət hələ də 19 faizdir
- 2016-ci ilə görə, Türkiyədə e-ticarət əməliyyatlarının təxminən 19 faizi ağıllı telefon və tablet üzərindən reallaşıb. 2021-ci il üçün bu nisbətin 49 faizə çatacağı təxmin edilir
- Türkiyədə internet istifadə edən hər 3 nəfərdən yalnız biri onlayn alış-veriş edir
- İstehlakçılar məhsul araşdırmalarını mobildə, satınalmaları isə daha çox masaüstündə edir
Onu da qeyd edək ki, Azərbaycanda elektron ticarət bazarının da həcmi 2017-ci ilin yanvar-mart aylarında 10,1 milyon manat təşkil edib.
Ötən dövr ilə müqayisədə pərakəndə elektron ticarətin ümumi həcmi 1,7 dəfə artıb.
Hesabatda qeyd olunur ki, bu ilin birinci rübündə pərakəndə ticarət dövriyyəsi 7,9 milyard manat təşkil edib ki, bu da 2016-cı ilin bu dövrü ilə müqayisədə 1,6 faiz çoxdur.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri