Bu günlərdə rəsmən bildirilib ki, Nazirlər Kabinetinin Yol Hərəkətinin Təhlükəsizliyi Komissiyası tərəfindən tədbirlər planı qəbul edilənədək rayon qeydiyyatında olan nəqliyyat vasitələrinin, habelə yük avtomobillərinin paytaxt ərazisinə daxil olmasına qadağa tətbiq olunacaq.
Xeberler.az məsələ ilə bağlı ekspert rəyi öyrənib.
Azərbaycan İnternet Forumunun rəhbəri Osman Gündüz məsələyə münasibət bildirərkən qeyd edib ki, bu, yanlış qərardır və Azərbaycanın indiki imici, inkişaf səviyyəsinə uyğun olmayan bir yanaşmadır.
Osman Gündüz bu məsələnin tənzimlənməsində Nəqliyyat Əməliyyatlarını İntellektual İdarəetmə Sistemini məsul qurum hesab edir:
“Ölkədə 2007-ci ildən milyonlarla vəsait sərf olunan Nəqliyyat Əməliyyatlarını İntellektual İdarəetmə Sisteminin (NİİM) yaradıması nəzərdə tutulub. 2013-cü ildən tam olaraq fəaliyyətdə olduğu élan edilib. Amma nədənsə intellektual tənzimləmə nəzərə çarpmır. Nə üçün tənzimləməni bu mövcud normalarla, bu intellektual sistemlə deyil, Dövlət Yol Polis İdarəsi, Bakı şəhər İH, Azəryolservis, Nəqliyyat Nazirliyi, başqa qurumlar hansısa “ənənəvi” metodlarla tənzimləməlidir ?”.
Ekspert vurğulayıb ki, SMS məlumatlandırma sistemi hələ də yoxdur, tıxac vəziyyətindən çıxışla bağlı mobil imkanlar yaradılmayıb, onlayn formada, mobil formada alternativlər təklif olunmur :
“Nə vaxtadək beton və ya plasmas plitələrlə, yeni-yeni yol zolaqları ilə bu fəaliyyət tənzimlənəcək ? Nə üçün NİİM qarşıya qoyduğu məqsədləri indiyədək yerinə yetirə bilməyib ?”.
Osman Gündüz hesab edir ki, İlk Avropa Oyunları ilə bağlı tətbiq olunan bəzi yeniliklər anlaşılan idi, çünki başqa variantlar da yox idi. Onun sözlərinə görə, indiki halda, adi vəziyyətdə bu problemlər öz həllini tapmalıdır:
“Fikrimcə, təcili olaraq NİİM-in effektivsizliyini analiz etmək, tənzimləmədən kənar qalmasını araşdırmaq lazımdır. Bəlkə bu sistemin idarəetməsi və texniki təminat məsələlərini daha peşəkar və uyğun qurumlara həvalə etmək lazımdır.
Bütün yollar DİN, XDMX və NN –in videokameralarının nəzarəti altındadır. Doğurdanmı bu üç mənbədən alınan informasiyalar yollarda nəqliyyat axınını intellektual formada tənzimləmək üçün yetərli deyil”.
Osman Gündüz qeyd edib ki, bəlkə də NİİM-in idarəetməsi, istismarı və texnoloji təminatını Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi, ASAN xidmət və ya DYP daha da effektiv yerinə yetirə bilərdi. O, Nazirlər Kabinetinin Yol Hərəkətinin Təhlükəsizliyi Komissiyasının problemin həllinə bu konteksdən yanaşmasının daha doğru ola biləcəyini vurğulayıb.
Qeyd edək ki, NİİM-in fəaliyyətini Xeberler.az daim nəzarətdə saxlayır. Bununla bağlı saytda bir çox məqalələr yerləşdirilib.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri