“Ötən il bu məsələ gündəmə gələndə BNA (Bakı Nəqliyyat Agentliyi) bildirmişdi ki, bu vəsait nəqliyyatın intellektual idarəetmə sistemini qoruyub-saxlamaq və bərpa etmək üçün ayrılıb. “Bu əslində ölünü diriltməyə bənzəyirdi”.
“BNA nəqliyyatın intellektual idarəetmə sistemini təkmilləşdirmək üçün iki il öncə SİNAM şirkətinə bir ay ərzində təxminən 22 milyon manat vəsait verib. Təkcə sistemin ehtiyat variantı (backup) və videorabitə üçün SİNAM-a 20 milyon manat vəsait verilib. Lakin “dirilmə” indiyədək də baş verməyib.
Çünki 100 milyon vəsait xərclənən NİİS (Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Sistemi) heç vaxt qarşıya qoyulan vəzifələri icra edə bilməyib və elə əvvəldən də iflas olmuşdu. Elə adi müşahidə ilə görmək olar ki, fiber-optik infrastrukturdan da əsər-əlamət qalmayıb.
Doğrudur, BNA ötən müddətdə Bakı şəhərində nəqliyyat sistemində qayda-qanun yaratmaq üçün xeyli səy göstərib, yeniliklər etməyə çalışıb, xüsusən də ictimai nəqliyyatın normal fəaliyyəti üçün bir sıra tədbirlər görüb. Amma NİİS qarşısına qoyulan vəzifələrin böyük əksəriyyəti indiyədək də həll olunmayıb.
Mən hələ də ümid edirəm ki, BNA bu qədər vəsaitin qarşılığında sistemi qismən də olsa. bərpa edə biləcək”.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri