Xeberler.az bildirir ki, İnternet fırıldaqçıları "YouTube" video hostinqində reklamın köməyi ilə qurbanlar axtarmağa başlayıblar. Bu barədə antivirus həllərinin hazırlanması üzrə ixtisaslaşmış "Kaspersky Laboratoriyası" şirkətindən məlumat verilib. Ekspertlərin sözlərinə görə, cinayətkarlar sorğuda iştiraka görə və ya hər hansı xeyriyyə ödənişi çərçivəsində böyük pul məbləği ödənilməsi vədindən tələ kimi istifadə edirlər. 2019-cu ilin əvvəlindən "Kaspersky Laboratoriyası"nın müdafiə həlləri yaxşı qazanc vəd edən belə fişinq xarakterli saytlara keçid məqsədilə təxminən 17 milyon cəhdin qarşısını alıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri