“Youtube” hər kəs üçün yeni funksiyalar işə salır

22-04-2022 / 23:59

“Youtube” insanların tətbiqdə axtardıqları əsasında “Youtube” strategiyanızı dəqiqləşdirməyə kömək etmək üçün bir sıra yeni məlumat nöqtələri təqdim edəcək “Search İnsights” (Axtarışlar) funksiyasını bütün yaradıcılara təqdim etdiyini elan edib.

Xeberler.az məlumat verir ki, keçən ilin noyabrında “Search İnsight”larının icmalı təqdim edilib. Bu icmal insanların proqramda nə axtardığı haqqında, yəni həm kanalınız, həm xüsusi olaraq məzmununuz, həm də daha ümumi axtarış sorğuları ilə bağlı məlumatları ehtiva edəcək.

 

Masaüstündə “Youtube”Studio-nun Analitika>Araşdırma elementində əlçatan olacaq “Axtarışlar” izləyiciləriniz arasında maraq doğuran əsas mövzular haqqında məlumat verəcəkdir.Yutub həmçinin uyğunsuz axtarış terminləri olan "Məzmun Boşluğu" sorğuları üçün marker göstərəcək. Buradakı fikir ondan ibarətdir ki, hazırda tətbiqdə mövcud olan videolar tərəfindən təqdim edilməyən axtarışlara uyğun gələn məzmun yaratmağa diqqət yetirə biləcəklər. "Yutubda Axtarışlar" bölməsi hər hansı bir açar sözə əsaslanan ümumi axtarış sorğuları haqqında məlumat verəcək. Beləliklə, platformada ən çox görülən 'necə' axtarışlarının nə olduğunu bilmək istəyirsinizsə, axtarış termini olaraq 'necə' daxil edə bilərsiniz.

Bu, “Google”un Axtarış Konsolu və Google Trendləri ilə marketoloqlar üçün çox lazımlı bir vasitə ola bilər. Yutub kanalınızın trafikinə nəyin səbəb olduğu və bu tendensiyalara uyğunlaşmaq üçün məzmun səylərinizi necə optimallaşdıra biləcəyiniz barədə daha çox məlumat verə bilər.

“Youtube” qeyd edir ki, ilkin buraxılışda onun axtarış meylləri haqqında məlumatı gücləndirən məlumatlar yalnız ABŞ, Böyük Britaniya, Kanada, Avstraliya və Hindistandakı istifadəçilərin axtarış fəaliyyətini əhatə edəcək. “Youtube” qısa zamanda daha çox bölgəni birləşdirmək üzərində işləyir.

Qeyd edək ki, məlumata əsasən tam təqdimat aprelin sonuna qədər tamamlanacaq.

Fidan Ali


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə